Retur
Returer
Det skal ligge med en retur-adresseetikett som du klistrer på pakken du sender tilbake. Deretter leverer du denne i butikken du mottok varen.
Husk at det er egne bestemmelser for retur av varer.
Hvis ikke du har denne retur-adresseetiketten må du gjøre som følger;
Du må først logge deg inn på kundekontoen din for å kunne sende returforespørsler.
Deretter trykker du på Retur av varer under KUNDESERVICE (venstre side av skjermen på PC / litt over her på mobiltelefon).
Du melder din retur raskt og enkelt via postNord, vedlagt veiledning i pakken. Vi mottar din returmelding. Når vi mottar returen, håndterer vi denne og pengene vil bli refundert. Vi trekker kr. 90,- fra det beløpet som du skal ha refundert.
Følg linken for returer; https://my.postnord.no/return
Bytting
Du kan bytte samme vare i annen farge eller størrelse. Du blir belastet for returfrakt kr 90,- ved bytting av størrelse eller farge, med forbehold om at vi har varen på lager. For å være på den sikre siden anbefaler vi at du bestiller ønsket vare på nytt i nettbutikken og sender tilbake opprinnelig vare med ønske om refusjon. Vi refunderer beløpet senest 5 dager etter mottatt retur. Send pakken tilbake via ditt lokale postkontor (BRING).
Dersom du skal returnere en vare bør du benytte den ferdige utfylte adresse-etiketten som ligger vedlagt i pakken. Leverer pakken der du hentet den(eller på et annet hente-/inn-leveringssted som har PostNord). Du får nå sporing på denne pakken. Sporing er en sikkerhet for deg dersom den skulle komme på avveie. I de tilfeller hvor vi eventuelt har gjort en feil, eller ved reklamasjon vil du ikke bli belastet for returkostnaden. NB! SEND MED ORDREBEKREFTELSEN I PAKKEN.
Tilbakebetaling ved retur
Hva skjer dersom du allerede har betalt med kredittkort?
Om du har betalt med kort får du en automatisk e-post om at vi har startet en tilbakebetaling når vi registrerer returen. Pengene blir tilbakebetalt til samme kort som ble brukt ved kjøpet. Det kan ta opptil 2-3 dager før pengene er refundert.
Angrerett
Du kan selvsagt benytte deg av angreretten om du likevel ikke ønsker produktet du har bestilt. Angrefristen utløper 14 dager etter at du har mottatt varene. Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Angreskjema sendes sammen med ordrebekreftelsen på e-post.
Varen må returneres uskadet i original emballasje og varen skal være ubrukt og i samme forfatning som du mottok den. Eventuelle merkelapper skal henge på. Ved bruk av angrerett, kan ikke varene være brukt, samt at original emballasje og merkelapper som hang-tags kan ikke være fjernet fra produktet. Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt retur. Om du velger å heve kjøpet i sin helhet blir hele beløpet ekskl. frakt/gebyr refundert. Dette forutsetter at du har handlet med kort og at varene er kommet tilbake til oss.
Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd).
Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt retur.
Uavhentede pakker
Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du blir belastet et gebyr på kr. 199,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.
Reklamasjon
Du er som kjøper ansvarlig for å sjekke om produktet er uskadet. Dersom du oppdager feil eller mangler, må dette meldes til kundeservice så snart mulig. Send oss en mail på E-post: butikk@zhoslaila.no. SEND MED ORDREBEKREFTELSEN. Nytt eller tilsvarende produkt vil bli sendt så fort vi har mottatt produktet som er defekt. Alle eventuelle garantier gjelder i Norge. Tilbakebetaling av forhåndsbetalte beløp, inkl. frakt, ved reklamasjon, og ved heving av kjøp pga forsinket levering vil skje innen 14 dager .
Returadresse:
Produktene som skal i retur sendes til vår adresse:
ZhosLaila AS
Havnegaten 1
4836 Arendal
Husk å merke forsendelsen med navn og ordrenummer.